برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟
سرخط خبرها

فتح الله زاده: عربستان در حالِ جنگ لایق میزبانی نیست| باید به فیفا شکایت کنیم

  • کد خبر: ۶۱۴۶۲
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
فتح الله زاده: عربستان در حالِ جنگ لایق میزبانی نیست| باید به فیفا شکایت کنیم
علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق استقلال با انتقاد از میزبانی عربستان این کشور را به دلیل درگیری با جنگ شایسته میزبانی از تیم‌های آسیایی نمی داند.
گروه ورزش| شهرآرا نیوز، علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق استقلال درباره میزبانی سعودی‌ها از تیم‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا این واکنش را نشان داده است: «هرکسی این خبر را بشنود شوکه می‌شود. مگر می‌شود درمقابل این همه ظلم ساکت بود. نشسته‌اند دور یک میز به راحتی علیه فوتبال ما تصمیم گرفته‌اند. فوتبالی که به اعتقاد من از نظر امکانات چیزی کم ندارد. شما بروید از تیم‌های خارجی که تا کنون به ایران آمده‌اند سوال کنید آیا از لحاظ سخت افزاری کم و کاستی داشته‌اند. ما درهمین سال‌های اخیر میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا بودیم ونشان دادیم می‌توانیم بازی‌هایی دراین سطح را به راحتی برگزار کنیم. متاسفانه ما را از فضای مراودات بین المللی دور دیده‌اند وهرتصمیمی که خواسته‌اند را اتخاذ کرده اند. به اعتقاد من دستگاه دیپلماسی ما نباید زیر باید این تصمیم بروند وباید به تلاش‌های خود درراستای تغییر این تصمیم ادامه دهند. نباید دست روی دست بگذارد. دست روی دست گذاشتیم ومتاسفانه نتیجه‌اش این شد.»

مدیرعامل سابق استقلال در ادامه صحبت هایش گفت: «من یک سوال از شما دارم. آیا ما درگیر جنگ و بمباران هستیم یا عربستان؟ آیا ما درحال کشتار هستیم یا عربستان؟ عربستان همین حالا که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا شایسته میزبانی شناخته شده درگیر جنگ است. کشوری مثل ایران که درگیر هیچ جنگی نیست از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی مردود میشود آن وقت به عربستانی رای می‌دهد که دارد با همسایه‌اش می‌جنگد. مشخص است که لابی‌هایی شده و دراین تصمیم نقش داشته‌اند. شما تصور کنید یک موشک به اشتباه جایی بخورد که ورزشکار‌ها حضور دارند آیا کسی پاسخگو خواهد بود؟ ما باید برای بازگرداندن این تصمیم تلاش کنیم و دست از مذاکره نکشیم و به فیفا شکایت کنیم.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->